12.05.2015

SMS KUPONI: 5 RAZLOGA da počnete da ih koristite

Aleksandar Babić u kategorijama Loyalty programi

U bajke smo svi odavno prestali da verujemo. A opet bi svi nekako želeli da se u Vašem biznisu dešava isto – bogato, prelepo, jednom rečju, savršeno. Povremeno do Vas dođu iznenađujuće informacije da Vaši konkurenti uspešno posluju i napreduju i to pored malih marži, nelojalne konkurencije… A odgovor je veoma jednostavan.

Kada iscrpite tržište i više nemate rešenje, okrenite se postojećim mušterijama i nagradite njihovu lojalnost. Kako? Započnite brze i jeftine SMS kupon kampanje, a evo Vam i pet dobrih razloga za:

1. SMS kampanje se brzo kreiraju.

Jedna od najvećih prednosti SMS kampanja nije samo što će oko 98% ljudi pročitati vašu poruku, već podatak da će u prvih 10 minuta tu poruku pročitati preko 90% njih. Ovaj format omogućava trgovcima, ugostiteljima i svima ostalima koji žele da brzo dopru do svoje publike, mogućnost da svoju ponudu pripreme i pošalju i to u roku od svega nekoliko minuta.

A sada, zamislite da ste vlasnik kafea koji je upravo saznao da će se vreme pogoršati u subotu, kada vam je najveći promet u toku nedelje. Kako biste izbegli udar na vaš džep i biznis, istog dana već u toku podneva pošaljite poruku – “Pobedite hladnoću sa našim kuvanim vinom. Pokažite ovu poruku konobaru i drugo piće vam je besplatno!” Za razliku od standardnih kupona, za koje je potrebno dosta vremena za planiranje unapred , SMS kuponi mogu biti kreirani u bilo koje vreme i za bilo koju priliku.

2. SMS kuponi će postići bolje rezultate u odnosu na tradicionalne medije.

Klasični vidovi oglašavanja potrošačima deluju ovako – “Imamo sjajan novi proizvod/uslugu za Vas i verujemo da ćete nas se setiti kada budete želeli da ga kupite. Posetite naš sajt za više informacija.” I šta? Zar ćemo sedeti prekrštenih ruku, piljiti u zid i nadati se sjajnoj reakciji od strane potrošača? Naravno da ne! Prepoznatljivost brenda je važna, ali zadržavanje pažnje vašeg kupca je još bitnija.

Zamislite sada kako bi to moglo da izgleda putem SMS kupona – “Imamo sjajan proizvod/uslugu za Vas. Ukoliko se sada prijavite, daćemo Vam kupon sa 20% popusta za narednu kupovinu.” Nakon nedelju dana ukoliko je primalac poruku zaboravio i nije iskoristio svoj kupon, možete poslati podsetnik – “Ne zaboravite na Vaših 20% popusta koji ističe u narednih par dana”.

3. SMS kuponi su neverovatno jednostavni i jeftini za upotrebu.

Ranije, a ni sada nije bitno drugačije, izrada i distribucija kupona predstavljala je obiman i skup posao. Da ne govorimo o procentu tih štampanih materijala koje se nikada ne otvore I završe u kanti za smeće. Kompanije (trgovine i ostali) koje su otkrili SMS kupone, odavno su se odrekli svoje štampane kuponske istorije i dalje ne mogu da poveruju da neki od njihovih konkrenata koriste insertacije,liflete, brošure, itd… Upotreba SMS poruka/kupona omogućava Vam da se obratite ogromnom broju korisnika u Vašoj bazi, za svega par (1,5 – 2,5 RSD) dinara po korisniku.

I odmah odgovor na pitanje “Kako da izgradim tu bazu?” Jednostavno. Iskoristite poziv na akciju na Vašem web sajtu ili kroz poziv u insertacijama, ako ih koristite. Umesto upotrebe štampanih materijala za brendiranje, ovakav vid marketinga može Vam dovesti nove pratioce Vaših akcija, popusta,… i značajno unaprediti Vašu prodaju.

4. SMS kuponi su odličan Loyalty program za Vas.

Koristeći upisivanje u bazu korisnika na Vašem web sajtu zadržaćete kupce u trenutku kada su najzainteresovaniji za Vaše proizvode ili usluge. Uvedite kupone za kupce povratnike koji će ih dodatno motivisati, poput – “Nadamo se da ste uživali u kupovini danas. Pridružite se našem SMS klubu i imaćete 20% popusta kada sledeći put budete kupovali preko nas.” Takav vid komunikacije će unaprediti Vašu prodaju, povećati lojalnost, a Vaš portfolio proizvoda ili usluga će biti sinonim za vrhunsku uslugu i najpovoljnije cene.

5. SMS kuponi imaju najveći povrat uloženog u odnosu na bilo koje druge kampanje.

Jedna od najbitnijih stavki kada planirate kampanju je, koliko ću povratiti/zaraditi na uloženo. Ako se klasični, štampani kupon nikada (ili u određenom roku) ne iskoristi, Vaš prihod se neće uvećati. Dok sa druge strane, podsetimo se, SMS kuponi imaju ogroman procenat otvaranja (98%) kao nijedan drugi vid direktnog marketinga, i samim neuporedivo je veća šansa da se kupon i iskoristi.

I ne samo da će Vaš kupac biti efikasno obavešten već i je jako malo šansa da će na taj kupon zaboraviti. Budimo realni, pre ćete zaboraviti ličnu kartu u stanu, nego mobilni telefon. Dakle, slanje SMS kupona Vam garantuje da će kupac pre posetiti Vaš prodajni objekat ili sajt, nego Vašu konkurenciju.

Za sve predloge i sugestije na raspolaganju smo Vam. Možete prestati da se dvoumite, procenjujete, planirate uvođenje ovakvog softvera. Pozovite nas odmah da Vam predstavimo kako najbolje rešenje treba da izgleda za Vašu kompaniju ili preduzeće.

Puno uspeha i SMS kupona u Vašoj prodaji,

Logosoft.